fika med Koalan

Går omkring helt i egna tankar på stan då min mobiltelefon ringer. Det är Koalan som vill fika. Jisses, trodde aldrig ahn skulle ringa. Har lärt mig att en del djur å¨denhär planeten inte har minne längre än en tre fyra dagar men nej Koalan har minne som en elefant. Cool!

Nej nej det är inte alls som ni tror - jag har aldrig träffat Koalan tidigare. Men det var roligt att fika med honom - trots att han dissade sånt som andra tycker om, italienska var fult, gladjazz var hemskt ,,,, det var helt underbart!

Koalan lever redan ihop med någon, och dethär var alltså inte en dejt vara en fika. Fick en vag känsla att K hade örnkoll på sitt liv och att det tråkade ut honom lite - märklig konfrontation med mitt prinslika kaos.
 

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback