Tidningsprassel

I brist på något roligare sätter jag mig i mitt HBTQ-hörn och prasslar med tidningen. QX är det för dagen. Den är riktigt bra ... JAJA ,,, massor med märkliga annonser om krämer som man aldrig kommer använda och kläder som ser konstiga ut ... konsumism sa Bull.

Men ändå det öigger något snällt över den. Brukar alltid bläddra mig fram till Mats Strandbergs krönika. Nästan som en liten predikan ... ibland strålande ibland bara bra. Idag var den bra men den lämnade fler frågor än den löste ... Är det bara pojkar som i högstadiet sitter och fnissar med flickor som sen blir bögar?

Sen måste jag ju erkänna att jag trodde länge att Mats Strandberg hade en lite ytligare tvilling som skrev artiklar om amerikanska TV-serier och DVD-boxar ... men nej ... vi har väl alla våra sidor.

Rolig var också artiklaran om hur folk träffades ... särskilt som alla inte såg så "typiskt" bögiga. Jaja jag ÄR lättroad.

QX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback