Te med Valrossen

Så var det då dags för te med Valrossen. Valrossen och jag kommer från olika världar eller nivåer (i samma förb* spel) men tänker ändå lika. Valrossen HAr ett förhållande ..jag HAR INTE ... men ändå samma tankar ...

Vi satt och undrade vart alla glada HBT-människor tar vägen idag. Ja om man inte går på lokal alltså ... Jag trodde han visste ... han trodde jag visste ... ingen vet ...

Är det verkligen så illa att det enda som enar oss är sexet, och har man hittat någon att sexa med ... tja då är resten ointressant?

Andra bloggar om:
,

Kommentarer
Postat av: trollhare

De kanske sitter framför datorn istället? ;)

Postat av: Lillrpinsen

Jamen det är ju det som är så sorgligt

2007-10-10 @ 23:25:02
Postat av: Johannes

Hej

Jag heter Johannes och jag skriver just nu en C-uppsats om bloggar på Uppsala universitet. Jag har två korta frågor som jag skulle vilja ställa till dig, så om du har möjlighet att svara så maila mig på nedanstående adress så skickar jag frågorna till dig:

[email protected]

Ett svar skulle hjälpa mig mycket och göra mig väldigt tacksam!

Ps. För att jag skall veta vilken blogg som är din så måste du lägga med en länk till denna i ditt mail. Ds.

2007-12-29 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback