Framtiden: Filosofen

Häromdagen träffade jag filosofen... ja ni vet han ... Kant ... ja fast det gjorde jag ju inte ... men nsätan ... jagt fick se en bit av Framtiden ... och den ser spännade men också förvirrande ut ...  Jag har hittills tyckt att könsbyte är helt ok ... om männiksan någonstans utåt redan ÄR ... men om man känner att det "bara" är insidan ... och insidan är ganska fast besluten ... ja vad säger man då ... "lycka till" låter så tunnt ... "shape upp"??? Nääää ... "a man trapped in a woman's body" ... neeej SÅ patetiskt ... jag böjer min panna och invätnar med största spänning Framtiden och inser att jag inte förstår allt ... men spännande är det och jag önskar filosofen lycka till ...

Kommentarer
Postat av: trollhare

tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback