Gnällbältet: Initiativ

Det finns ett mentalt gnällbälte som inte har något att göra med Örevbro, men som de flesta HBT-män färdas  genom då och då ... nu är det visst min tur:
 

Initiativ är en typiskt manlig grej sägs det. Man tar initiativ i sexlivet, man uppfostras att ta initiativ i yrkeslivet ja ... överallt...

MEN ... oj vad vanligt det är i gayvärlden att man fegar ur. Gamla erfarna rävar och folk som borde veta bättre ...

Att få en kille i gayvärlden att gå ut alltså jhag menar inte att gå ut i skogen io ha hakut sex utan att gå ut på stan ta en öl eller så ... HAHAHA

att få någon att tala om vad han vill göra vad han tycker hur han tänker .... inte lätt ... jag är förvånad ...

i början tänkte jag att det var nybörjarotur .. jag träffade ofta på sega typer ...med några få starkt lysande undantag ... men nej ... man ligger lågt, man väntar o ser, man avvaktar, man funderar på saken ... SUCK

Är det gayvärlden hämd för årtusenden av krav på initiaitv?

Drabbas heterovärlden snart oxå?

Då blir inte många barn gjorda....

Är genusforskningen på Södertörn informerad?

Andra bloggar om:
, ,


.

Kommentarer
Postat av: trollhare

Oj. Jag är nog inte så genuint bögig då mao? Jag vill ju minnas att du sa att du trodde att mina autistiska monologer var ett tecken på manlighet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback