Sexsnack

Svalan och örnen sitter och pratar.
 
Örnen: Jasg kan verkligen sakna att vara ihop med någon. Jag vill DELA resten av mitt liv ... här och nu, med NÅGON.
Svalan: Tänker du gå ut och ragga?
Örnen: Sex för en natt typ ... det är väl ganska ointressant?
Svalan: det är ju det som är grejern. Då vet man vad man får.
Örnen: gud så tråkigt!
Svalan: Nej inte alls ... spännande ... lustfyllt ... och hur hade du tänkt träffa din kommande vita hästprins annars?
Örnen: Ja, det är ju det. Du som letar efter en man för natten ... är i princip på väg att bli stadgad...
Svalan: Äh sluta vi skulle ju bara
Örnen: Det är ju då det händer ...
Svalan: Det är ju du som ska ut och ragga verkar det som ...?
Örnen: Ja, men ... jag vill inte träffa sånadär ... engångskillar ...
Svalan: Nu dömer du
Örnen: Det gör jag. Men det är lite av en magkänsla ...och det behöver inte vara rätt för det ... Tänk bara ... Om jag skulle gå ut. Jag?
Svalan: Ja vem annars?
Örnen: kanske är jag rädd för alla misstagen.
Svalan: Nej gud tala inte om dom ... jag kan berätta för dej då jag ...
Örnen: Jag vet, du behöver inte ...
 
(fortsättning följer)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback